???????????

авторизуйтесь через:

     
або

використовуючи адресу e-mail

Расширения Joomla

Останнім часом про діяльність Укрпошти можна почути багато різних думок: від обмеження послуг до закриття відділень. Сьогодні, коли все більш популярним стає придбання товарів у різних інтернет-магазинах, розгалуженою має бути і логістична мережа. Так, у містах працюють різні служби доставки, але багато людей хочуть, щоб була можливість забирати посилку в своєму селі. На питання з цього приводу відповідає керівник Рівненської дирекції Олег Обоїста.

- Як сьогодні почувається поштовий бізнес?

За три квартали поточного року Укрпошта збільшила чистий дохід на понад 1 млрд гривень у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, або майже на третину. Є труднощі в основному пов’язані із наданням такої послуги, як доставка пенсій за збитковим тарифом.

Що стосується інших послуг, то за поточний рік зростання доходів компанії від письмової кореспонденції та дрібних пакетів відбулося на 40%, посилок — на 48%, періодичних видань на – 32%, переказів – на 13%.

У Рівненській дирекції ріст доходів по поштовим послугам склав 149%, фінансовим послугам 109%, торгівлі 110%.

Крім того, Укрпошта почала працювати з найвідомішими гравцями ринку електронної комерції України, на кшталт  Rozetka.ua, Prom.ua чи F.ua.

- Для Укрпошти, це, ймовірно означає підписання якихось вигідних контрактів про співпрацю з крупними інтернет - магазинами. А що це означає для ваших клієнтів, адже вони і раніше могли користуватися їхніми послугами?

Замовити товар могли, без проблем, а ось з доставкою, особливо у сільські та віддалені населені пункти проблеми були. Далеко не кожний поштовий оператор погодиться, наприклад, везти у село за 50 км від райцентру одне-єдине замовлення. Можна, звичайно, спробувати замовити кур’єрську доставку, але ціна такої послуги може обійтись у захмарну цифру в порівнянні із самим товаром, а іноді й перевищити вартість замовлення.

Щоби вирішити таку проблему, ми надаємо клієнтам послугу доставки з інтернет-магазинів до поштового відділення. Вона вирішує одразу декілька актуальних питань. А саме:

- надає власне можливість отримати замовлений через інтернет товар;

- клієнт може оплатити покупку у відділенні вже після отримання товару (не хвилюючись, що сплативши заздалегідь, може витратити гроші, а покупки не отримати);

- відстежувати хід посилки он-лайн на сайті Укрпошти або телефоном через контакт-центр.

- Чи ця послуга є затребуваною? Часто у мешканців сіл нема доступу до інтернету або середній вік місцевих жителів такий, що вони ним не користуються?

Послуга затребувана. Сегмент інтернет-торгівлі дуже активно зростає, ми намагаємося задовольнити потреби замовників, кількість яких рік від року збільшується.

А що стосується сіл, в яких начебто нема кому замовляти, то 70% замовлень, наприклад, з Розетки – це замовлення мешканців села. Тож Укрпошта зацікавлена забезпечити їм належну доставку за економічною ціною.

До речі, поширеною стала практика, коли діти (або онуки), що проживають ближче до міста і користуються інтернетом, зважаючи на більш доступні ціни на товари в інтернет-магазинах, замовляють на прохання родичів товари онлайн, а доставку оформляють через Укрпошту на найближче до замовника відділення. Адже отримати, скажімо, електрочайник поштою реальніше, зручніше і дешевше, ніж їхати за ним у місто. На підтвердження цього можу додати, що сьогодні за день Укрпошта відправляє майже стільки експрес-посилок, скільки відправляла за весь 2016 рік.

Бесіду вела Ольга ФІЛІНА

Коментарі:

  • Facebook
  • Життя і Слово

Додати коментар


Захисний код Оновити